چگونه اتوماسیون، هوش مصنوعی و رویکرد چابک، بانکداری هوشمند نسل بعد را ممکن می سازند؟
صنایع کمی وجود دارند که تکنولوژی در آنها به سرعت بانکها و به طور اساسی تغییر ایجاد کرده باشد. در انگلستان، بانکداری تلفن همراه در حال حاضر مراجعه به شعبهها را محدود کرده است، در حالی که 61 درصد مردم در ایالات متحده به دلیل تجربه ضعیف بانکداری تلفن همراه، بانک خود را تغییر دادهاند. مقررات بانکداری آزاد در انگلیس و اروپا، همراه با انتظارات بیشتر در مورد تجربه مشتری، به سرعت تغییر میافزاید. نسل Z، و تا حدودی نسل هزاره، انتظار QoE بهتری را دارند در حالی که میخواهند کنترل، مالکیت و قابلیت مشاهده کامل اطلاعات شخصی خود را داشته باشند.
فعال کردن خدمات بانکی نسل بعدی برای بقا و رونق در این بخش اساسی است. در صنعتی که فینتکهای بومی دیجیتال به طور مستقیم و غالباً بسیار مؤثر با کارمندان سنتی رقابت میکنند، مفاهیم و تکنیکهایی که تنها از چند سال پیش روی کار آمدهاند اکنون راهحلهای استانداردی شدهاند. بلاکچین و هوش مصنوعی هر دو مثال بسیار خوبی هستند.
دیجیتالی کردن بانکداری در حال حاضر زندگی افراد را در جهان متحول کرده است و تنها، نمونهی کوچکی از مواردی است که ممکن است با تغییر مقررات بانکی و ترجیحات مصرفکنندگان امکان ایجاد مشتری مداری، دیجیتال و تجارب بدون مرز را فراهم آورد.
چگونه اتوماسیون، هوش مصنوعی و رویکرد چابک، بانکداری هوشمند نسل بعد را ممکن می سازند؟
صنایع کمی وجود دارند که تکنولوژی در آنها به سرعت بانکها و به طور اساسی تغییر ایجاد کرده باشد. در انگلستان، بانکداری تلفن همراه در حال حاضر مراجعه به شعبهها را محدود کرده است، در حالی که 61 درصد مردم در ایالات متحده به دلیل تجربه ضعیف بانکداری تلفن همراه، بانک خود را تغییر دادهاند. مقررات بانکداری آزاد در انگلیس و اروپا، همراه با انتظارات بیشتر در مورد تجربه مشتری، به سرعت تغییر میافزاید. نسل Z، و تا حدودی نسل هزاره، انتظار QoE بهتری را دارند در حالی که میخواهند کنترل، مالکیت و قابلیت مشاهده کامل اطلاعات شخصی خود را داشته باشند.
فعال کردن خدمات بانکی نسل بعدی برای بقا و رونق در این بخش اساسی است. در صنعتی که فینتکهای بومی دیجیتال به طور مستقیم و غالباً بسیار مؤثر با کارمندان سنتی رقابت میکنند، مفاهیم و تکنیکهایی که تنها از چند سال پیش روی کار آمدهاند اکنون راهحلهای استانداردی شدهاند. بلاکچین و هوش مصنوعی هر دو مثال بسیار خوبی هستند.
دیجیتالی کردن بانکداری در حال حاضر زندگی افراد را در جهان متحول کرده است و تنها، نمونهی کوچکی از مواردی است که ممکن است با تغییر مقررات بانکی و ترجیحات مصرفکنندگان امکان ایجاد مشتری مداری، دیجیتال و تجارب بدون مرز را فراهم آورد.
Admin
مطالب مرتبط
اطلاعات بیشتر
اطلاعات بیشتر
اطلاعات بیشتر
اطلاعات بیشتر
اطلاعات بیشتر