هیچ شرکت بیمه ای تاکنون تحول دیجیتال خود را تکمیل نکرده است- مسئله ای که کاملاً قدرت فناوری دیجیتال را برای تجدیدنظر در هر جنبه از سازمان مهار می کند. اما تعدادی از شرکتهای حمل و نقل پیشرفت چشمگیری داشته اند که نشان دهنده جهتی است که دیگران نیز باید آن را دنبال کنند.
آینده بیمه، دیجیتالی خواهد بود. این موضوع قطعی است. این صنعت ممکن است آهسته آهسته از تأثیر فناوری دیجیتال برخوردار شود، که توسط مقررات، اندازه پرتفوی های فعال شرکتها و تمایل مشتریان به ماندن با بیمه هایشان محافظت می شود. اما فشارها رو به افزایش است. در بیمه اتومبیل، تعداد انگشت شماری از شرکتهای حمل و نقل مستقیم، از سهم عمده پرتفوی خود بهره مند می شوند. تحول در سایر کسب و کارها نیز مطمئناً به وجود خواهد آمد. کانالهای توزیع، محصولات، رقبا و حتی مدلهای کسب و کار با حمله فناوری به ناکارآمدی بازار و رشد انتظارات مشتری، تغییر می کنند.
بیشتر بیمه ها تا حدی پاسخگو هستند، البته اغلب با احتیاط. برخی میدانند که چگونه فناوری دیجیتال بخشهای کسب و کار را متحول می کند، اما تصور اینکه کل زنجیره ارزش و مدل کسب و کار ممکن است تغییر کند، برای آنها دشوار است. بنابراین آنها خود را با سرمایه گذاری در یک کانال فروش جدید، راه اندازی یک اپلیکیشن خدمات یا خودکار کردن برخی از فرآیندها، قانع میکنند. در شرکتهای دیگر حمل و نقل، مدیران اجرایی معتقدند که تحول در چشم انداز آنها به اتمام نخواهد رسید، زیرا بزرگی تغییر مورد نیاز، هیچ بخشی از سازمان را بی تأثیر نخواهد گذاشت و ممکن است یک دهه طول بکشد. پس چرا روی آینده ی نامشخص شرط می بندند و یا هنگامی که با مشکلات جدیتری مانند انطباق با مقررات روبرو می شوند، سودهای موجود را به خطر می اندازند و یا توزیع کنندگان را از خود دور می کنند؟
تعداد فزاینده ای از مدیران با واقعیت دیجیتالی روبرو هستند. آنها می دانند که فناوری دیجیتال می تواند عملکرد کسب و کار فعلی آنها را به طور قابل توجهی بهبود بخشد. و همچنین می دانند که اولین اقدام کننده ها دارای برتری هستند. و کاملاً آگاه هستند که دیجیتال می تواند مدلهای کسب و کار کاملاً جدیدی را به وجود آورد که باعث تکان دادن بخش ها می شود و شرکتهایی را که قادر به تطبیق برای بقا نیستند را حذف می کند (روزنامه ها نمونه ای از آن هستند). بنابراین آنها گامهایی را در جهت تحول کسب و کار خود برداشته اند.
هیچ شرکت بیمه ای تاکنون تحول دیجیتال خود را تکمیل نکرده است- مسئله ای که کاملاً قدرت فناوری دیجیتال را برای تجدیدنظر در هر جنبه از سازمان مهار می کند. اما تعدادی از شرکتهای حمل و نقل پیشرفت چشمگیری داشته اند که نشان دهنده جهتی است که دیگران نیز باید آن را دنبال کنند.
آینده بیمه، دیجیتالی خواهد بود. این موضوع قطعی است. این صنعت ممکن است آهسته آهسته از تأثیر فناوری دیجیتال برخوردار شود، که توسط مقررات، اندازه پرتفوی های فعال شرکتها و تمایل مشتریان به ماندن با بیمه هایشان محافظت می شود. اما فشارها رو به افزایش است. در بیمه اتومبیل، تعداد انگشت شماری از شرکتهای حمل و نقل مستقیم، از سهم عمده پرتفوی خود بهره مند می شوند. تحول در سایر کسب و کارها نیز مطمئناً به وجود خواهد آمد. کانالهای توزیع، محصولات، رقبا و حتی مدلهای کسب و کار با حمله فناوری به ناکارآمدی بازار و رشد انتظارات مشتری، تغییر می کنند.
بیشتر بیمه ها تا حدی پاسخگو هستند، البته اغلب با احتیاط. برخی میدانند که چگونه فناوری دیجیتال بخشهای کسب و کار را متحول می کند، اما تصور اینکه کل زنجیره ارزش و مدل کسب و کار ممکن است تغییر کند، برای آنها دشوار است. بنابراین آنها خود را با سرمایه گذاری در یک کانال فروش جدید، راه اندازی یک اپلیکیشن خدمات یا خودکار کردن برخی از فرآیندها، قانع میکنند. در شرکتهای دیگر حمل و نقل، مدیران اجرایی معتقدند که تحول در چشم انداز آنها به اتمام نخواهد رسید، زیرا بزرگی تغییر مورد نیاز، هیچ بخشی از سازمان را بی تأثیر نخواهد گذاشت و ممکن است یک دهه طول بکشد. پس چرا روی آینده ی نامشخص شرط می بندند و یا هنگامی که با مشکلات جدیتری مانند انطباق با مقررات روبرو می شوند، سودهای موجود را به خطر می اندازند و یا توزیع کنندگان را از خود دور می کنند؟
تعداد فزاینده ای از مدیران با واقعیت دیجیتالی روبرو هستند. آنها می دانند که فناوری دیجیتال می تواند عملکرد کسب و کار فعلی آنها را به طور قابل توجهی بهبود بخشد. و همچنین می دانند که اولین اقدام کننده ها دارای برتری هستند. و کاملاً آگاه هستند که دیجیتال می تواند مدلهای کسب و کار کاملاً جدیدی را به وجود آورد که باعث تکان دادن بخش ها می شود و شرکتهایی را که قادر به تطبیق برای بقا نیستند را حذف می کند (روزنامه ها نمونه ای از آن هستند). بنابراین آنها گامهایی را در جهت تحول کسب و کار خود برداشته اند.
Admin
مطالب مرتبط
اطلاعات بیشتر
اطلاعات بیشتر
اطلاعات بیشتر
اطلاعات بیشتر
اطلاعات بیشتر