فناوری دیجیتال، نحوه نزدیک شدن به استراتژی و رویکرد دستیابی به امور را بهطور کامل تغییر میدهد. در گذشته، همه رقبا برای دستیابی به سود، تحت فشارهای یکسانی قرار داشتند اما به نظر میرسد که در حال حاضر برخی از شرکتها از این بار رهایی یافتهاند.
نحوه اتخاذ تصمیمات نیز متفاوت شده است. اینکه شرکت چطور افراد خود را با یک راهبرد هماهنگ میکند از حالت سلسلهمراتبی خارج شده و بیشتر شکل همهگیر به خود گرفته است.
در این مقاله به تألیف دکتر رضا سمیع زاده ارکستراسیون و تحول دیجیتال تشریح گردیده است.
دکتر رضا سمیعزاده؛ کوچ تحول دیجیتال و چابکی سازمانی